شواین اشتایگر:هدف من قهرمانی در جام جهانی است

شواین اشتایگر:هدف من قهرمانی در جام جهانی است

باستین شواین اشتایگر، هافبک تیم ملی آلمان، در آستانه دو دیدار حساس تیمش در مقدماتی جام جهانی، اعلام کرد که فشارها باعث عملکرد بهتر آنها می شود.

پیروزی در دیدار این هفته مقابل جمهوری ایرلند، صعود آلمان به جام جهانی 2014 را قطعی خواهد کرد؛ رقابت هایی که بسیاری ژرمن ها را یکی از مدعیان اصلی آن می دانند.

شواین اشتایگر در آستانه رسیدن به رکورد 100 بازی ملی است، مصمم است تا به انتظار 24 ساله ژرمن ها برای رسیدن به قهرمانی در جام جهانی پایان بدهد و معتقد است که دستاوردهای فصل گذشته بایرن می تواند الهام بخش تیم ملی آلمان باشد.

او به خبرنگاران گفت:" نسبت به اولین سال حضور من در تیم ملی در سال 2004، اکنون انتظارات خیلی بیشتر شده است. البته این نشانه خوبی است زیرا نشان می دهد که ما در این سال ها به موفقیت هایی رسیده ایم.

ما امسال با بایرن به موفقیت های زیادی رسیدیم و می دانیم که می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم."

شواینی که دیدارهای قبلی آلمان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به هم تیمی هایش هشدار داد که دیدار دشواری مقابل ایرلند پیش رو دارند.

"  بازگشت به تیم ملی فوق العاده است. از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و مصدومیت را پشت سر گذاشته ام.

ما بازی راحتی در پیش نداریم. ایرلندی ها در هر دیدار خستگی ناپیر می جنگند؛ چیزی که از کمتری تیمی می بینیم. شاید آنها به اندازه آرژانتین یا اسپانیا قوی نباشند اما آنها تیم شجاعی هستند و همیشه تمام تلاش شان را به خرج می دهند."

این هافبک باتجربه که در صورت بازی کردن در دیدار مقابل ایرلند و سوئد، به رکورد 100 بازی ملی می رسد، تایید کرد که این دستاورد بزرگی برایش محسوب می شود.

" البته این اتفاق ویژه ای است. 100 بازی ملی چیزی نیست که به راحتی به دست بیاید. اما امیدوارم که بازی بیشتری انجام بدهم و به موفقیت های بیشتری برسم. هدف من قهرمانی در جام جهانی است. ما مطمئنا روزی به آن خواهیم رسید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:, | 12:40 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح